W E R K W I J Z E
Ontdek hoe wij jouw business op de kaart zetten.
Online
Strategie
1.
Voordat we starten met de uitvoering van online marketing staan we stil bij de (online) strategie. Hierdoor creëren we focus en zetten we een duidelijk pad uit. We starten met het bepalen van jouw belangrijke bedrijfsdoelstellingen. Wat is de omzetprognose? Wat is de gemiddelde waarde per lead of sale? Hoeveel sales hebben we nodig om deze doelstelling te behalen? Wat kunnen we uitgeven per lead of sale? Dit zijn belangrijke vragen die we stellen in dit eerste stadium.
Vervolgens stemmen we online doelstellingen af op deze bedrijfsdoelstellingen. We vertalen de algemene bedrijfsdoelstellingen naar online KPI’s als: aantal bezoekers, conversiepercentages, gemiddelde orderwaarden en kosten per sale. Een duidelijke strategie stelt alle partijen in staat om hier naar toe te werken én op afgerekend te worden. Zo werken we op een gestructureerde wijze samen naar hetzelfde doel.
Data
Management
2.
Meten is nog steeds weten. Gelukkig is tegenwoordig alles meetbaar. Voordat jij investeert in online marketing in de vorm van tijd en geld maken we daadwerkelijk alles meetbaar. Zo weet jij of elke geïnvesteerde euro zichzelf terugverdient. Hierdoor leren we ook welke kanalen en campagnes goed of slecht presteren. Wat goed presteert schalen we op en wat slecht presteert stoppen we. Doordat we starten met meten zorgen we dat elke geïnvesteerde euro zoveel mogelijk oplevert. Alleen is het meetbaar maken van data nog niet alles. Deze data moet ook inzichtelijk zijn zodat er concrete beslissingen genomen kunnen worden. Wij helpen je graag met het vergaren van meer data, het beheren van deze data en het inzichtelijk maken ervan. Ontdek hoe we dat doen met een van onze Data Management diensten:
Web analytics
Tag management
Dashboarding
Conversie
Optimalisatie
3.
Voordat dat er geïnvesteerd wordt in het verkrijgen van bezoekers is het belangrijk dat je website op orde is. Zorg dat je bezoekers ook daadwerkelijk overgaan tot actie. Van het doen van een aankoop tot het inschrijven voor een nieuwsbrief. Dit zijn allemaal online conversies. Je website moet je bezoekers zo goed mogelijk in staat stellen om over te gaan tot deze conversies. En het liefst ze nog een handje helpen en overtuigen. Het is dus belangrijk om eerst kritisch naar je website te kijken en aanpassingen te doen op basis van concrete data voordat je investeert in het verkrijgen van meer bezoekers.
Digital
Marketing
4.
Er zijn veel verschillende manieren en kanalen om bezoekers op je website te krijgen. Wij focussen ons op online adverteren. Dit doen wij omdat online advertenties meetbaar, effectief en schaalbaar zijn. Doordat alles meetbaar is, krijgen we direct inzicht in de prestaties van de campagnes. Hierdoor kunnen we samen werken naar een rendabel online business model met een positieve Return on Investment (ROI). Wanneer de campagnes rendabel zijn, zijn deze gemakkelijk op te schalen door budgetten stapsgewijs te vergroten. Via online adverteren bereiken we direct relevante bezoekers voor jouw website. Door inzicht en optimalisatie creëren we een doorlopend rendabel online business model dat we kunnen opschalen bij goede resultaten.
Zoekmachine adverteren
Social media adverteren
Remarketing & retargeting
Wij zijn jouw gids in de digitale jungle.
Ga je mee?