B L O G
Omdat wij graag onze kennis delen.
De advertentiestrategie van de 3 grootste politieke partijen
Het is volop campagnetijd. En in campagnetijd spelen advertenties op social media altijd een grote rol. De partijen doen er alles aan om online hun achterban te bereiken en te beïnvloeden. Zeker in campagne tijdens de corona crisis speelt online een belangrijke rol....
5 hyper gerichte social media campagnes voor bloemisten
De online wereld verandert continu. En dus ook de manier om je ideale klanten te bereiken verandert. Dit geldt zeker ook voor bloemisten. Wij zien dat steeds meer bloemenzaken online marketing inzetten om hun doelgroep te bereiken. Wij hebben zelf ook meerdere...
Hoe booking.com jouw reserveringen wegsnoept
Het ‘B’ woord Booking.com. In sommige kringen ook wel het blauwe monster genoemd. Iedereen kent ze wel. Zeker als je de afgelopen tijd een beetje het nieuws hebt gevolgd:Een bedrijf dat tussen 2010 en 2018 zo’n 1,8 miljard euro aan belasting bespaarde door schimmige...
Verdubbel de omzet van je webshop met deze 3 conversie trucs
Heb jij of beheer jij een webshop? Dan heb je vast wel eens gehoord van conversie optimalisatie. Conversie optimalisatie houdt zich bezig met het continu optimaliseren van je website om het aantal conversies (aankopen) te verhogen. Als webshop is je...
3 manieren om contactformulieren te meten via Google Tag Manager
Wanneer je veel investeert in het verkrijgen van nieuwe bezoekers op je website dan wil je natuurlijk ook kunnen meten wat je bezoekers uitvoeren. Een belangrijk onderdeel hiervan is het meten van formulieren op je website. Dit kunnen verschillende formulieren zijn,...
Bieden in Google Ads: tips, strategieën en overwegingen
Wie een campagne start in Google Ads, wil daar een optimaal resultaat uit halen. Daarbij wil je niets aan het toeval overlaten: over elk aspect van de campagne wil je de controle hebben. Gelukkig biedt Google daar alle ruimte toe – zeker als het gaat om bieden in...